Satış ve Liderlik Eğitimleri
Genel Eğitim Metodolojimiz
Yetişkin öğrenme metodu «deneyimleyerek öğrenme» prensibi uygulanmakta olup bol ve çeşitli uygulama ve rol oyunları ile kişide farkındalık yaratmak amaçlanmaktadır.
Güven ve şeffaf iletişime dayalı, keyifli, hatalardan öğrenme ilkesini benimsemiş, kişideki «iyiyi» görmeye odaklı geribildirim yaklaşımı ile etkileşimli bir öğrenme ortamı sağlanmaktadır.
Paylaşılan iletişim kurguları «En iyi uygulamalardan» yola çıkarak oluşturulmuş ve tüm dünyada kabul görmüş model ve aşamalarla kurgulanmıştır.
Bu süreçlerin başarılı şekilde ilerlemesine yönelik kritik beceri ve yetkinliklerin benimsenmesi hedeflenmektedir.
Liderlik Eğitiminde Amaç
- Temel liderlik becerileri noktasında güçlendirilerek ortak yönetim kültürünün zenginleştirilmesi
- Temel liderlik becerileri noktasında güçlendirilerek ortak yönetim kültürünün zenginleştirilmesi


Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitiminde Amaç
- Temel liderlik becerileri noktasında güçlendirilerek ortak yönetim kültürünün zenginleştirilmesi
- Temel liderlik becerileri noktasında güçlendirilerek ortak yönetim kültürünün zenginleştirilmesi
Önerilen Katılımcı Sayısı
- Etkileşimli ve etkin bir paylaşım ortamı sağlanması açısından önerilen katılımcı sayısı 10-12 kişidir.
İçerik ve Süre
- Liderlik kavramı kapsamındaki «kendine/işe ve diğerlerine» liderlik etmekle ilgili ilişki yönetimi ve ilişki kurma noktalarında farkındalık ve uygulamalarla pekiştirme sağlanır.
- 2 günlük sınıf içi eğitim ve 1 ay sonrasında 1 günlük takip eğitimi* yapılması önerilmekte olup beklenti ve ihtiyaçlar doğrultusunda farklı senaryolar tasarlanır.


Profesyonel Eğitmenimiz


Didem Şatır Şendal
Eğitmen, Assesör, Fasilatör, Profesyonel Koç ve Mentor, İnsan Kaynakları Profesyoneli, Yönetim Danışmanı
İstanbul doğumlu olan Didem Şendal, Saint Benoit Fransız Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler ile Tarih bölümlerinde çift anadal mezunudur.
Kariyerinin ilk yıllarında otelcilik, turizm ve halkla ilişkiler alanında çalışarak hizmet sektöründe edindiği deneyimlerin ardından Hızlı Tüketim sektöründe faaliyet gösteren Carlsberg/Turk Tuborg şirketinde satış ekibinin reorganizasyonu ve değişim yönetimi projesi kapsamında İngiliz Satış Danışmanı tarafından eğitilerek “Saha Satış Eğitim Uzmanı” olmuştur. Ardından toptan perakende sektöründe Metro Cash and Carry firmasında Yönetim Kurulu asistanlığı ve Kurumsal İletişim projelerinin yönetimini gerçekleştirmiştir.
Eğitim ve gelişimle ilgili deneyimleri Franklin Covey, Richardson Sales Performance İnternational, Hemsley Fraser gibi uluslarası eğitim firmalarının eğitmeni olarak Vodafone, Skoda gibi projelerde “Değerlendirici Danışman” ve Profesyonel Koç olarak devam etmiştir. “L’Occitane en Provence” firmasının Akademi kuruluşu, İnsan Kaynakları ve Eğitim Direktörlüğünün ardından Finans sektöründe faaliyet gösteren Holding’in değişim yönetimi projesi kapsamında İnsan Kaynakları bölümünü tüm fonksiyonları ile kurmuştur. Ödeme sistemleri sektöründe faaliyet gösteren Fransız Ingenico firmasının İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevinin ardından kariyerine girişimci olarak devam etme kararı alarak Human Vision Yönetim ve Danışmanlık firmasını kurmuştur.